läskigt slagsmål

Bilplanen för dagen blev som vanligt inte genomförd för jag sov mycket hellre än att göra något. Tog mig till slut in till stan. Snodde med mig en kompis till matstället och butiken och hem. Hon uppskattade snoendet. Spelade lite spel och åt lite mer av allt. Skjutsade tillbaks henne hem till sig och for än en gång hem till mig.

Astrött, kanske inte så konstigt med alla sentidiga nätter. Somnade konstigt som ledde till weirdigaste drömmen. Två som nuförtiden är randoms dök upp, den ena slogs med mig för sin läskflaska (eller vad det nu var för dryck) och den andra höll på att bli innebränd i huset/rummet som hörde till det utanföret där "jag bråkade om en läsk". En tredje random dök upp och trodde inte för femöre på att det verkligen var över. Denna tyckte inte "slagsmålet" såg ut som "att det var över". Svårt att försöka förstå handlingen i denna. Fast den ena randoms kom på tal i onsdags under festligheternas lek (meaning: sanning eller konsekvens), så det var väl inte fullt så konstigt att denne dök upp. Sjukt jobbigt, vaknade feeling weird and somewhat sad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0