akrobatiskt

Bra att allt såg bra ut. Perfekt om vi ska citera. Dock såg det inte helt bra ut från mitt håll då det stod en dörr där. När som helst hur som helst skulle någon ha kunnat komma in mitt i. Inte okey.
 
Förundras över hur lättroad jag är. Har läst samma texter igen. Flera inlägg som jag inte kände igen, trodde jag läst alla. Varav ett av inläggen föll mig i humöret. Skrattade högt. Haha, ungefär så, fast bättre.
 
Vädret idag. Regnar mycket fast litet, på något vis. Svårförklarat. Jag har faktiskt två paraplyn, varav inget används, så om du vill ha det ena så kan du säkert få det. Tänkte eftersom du ofta pratar om ditt försvunna paraply.
 
Angående något tidigare inlägg. Några bra låtar och några mindre bra låtar gick vidare. Förhandstippningen vann och min favorit kom på topp fem. Nu försöker jag bara komma på vad "artisterna" hette, står inte land.
 
Ska försöka komma på någon handling i mitt skrivande, för oftast är det mest bara massa svamlande. Kanske alfabetesfunderingen, annars använda avancerad allitterations applicering,
alltid allmänt användbart,aldrig ansträngande,avslappnande allena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0