förståelseingivande?

När man blir mer förvirrad, än vad man var före, av att läsa sin blogg då är det illa, inte sant? Skulle kolla om det för omväxlingens skull stod någonting vettigt på min blogg och tjae, vad ska man säga? Verkade mest som vanligt. En del saker var någorlunda vettiga och förståelseingivande, medan andra bara var märkliga, vilka är de tre randoms jag nämner i min dröm, eller snarare vem var den tredje, och varför var dom mer randoms än andra?
 
Bra med många frågetecken tycker jag. Väldigt givande känner jag. Men en del detaljer blir mer levande med frågetecken som senare utsträcks. Känns även lite filosofiskt på något vis med frågetecken, som att det finns frågor vi inte finner svar på, som är större än oss själva. Som att frågetecknet i sig är en fråga.
 
Fortfarande försvagad förståelsebrist förekommer.
Synnerligen suddig synonym svårt samarbetande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0