egen koppling

Kom på en eventuell koppling. Förra veckan var min kropp på detox och det enda vettiga den gör då är att hitta ett nytt "beroende" att ägna sig åt. Skulle inte det kunna vara en trolig förklaring?
En annan observation jag gjort är att så fort jag går ut börjar det regna eller dugga. Jobbigt om det verkligen är så, måste ha retat de som styr vädret, fast man kan alltid hoppas att det inte är så. Eller så kan det bara vara inbillning, sånt brukar jag visst rätt ofta roa mig med också.
Maten är på gång, därefter skulle man kanske behöva börja roa sig med lite vuxnare saker. Får dock se hur det går med den saken. Lyckades till slut ta mig till butiken och köpa det jag behövde, så blir väl kanske att jag ordnar upp det under kvällens gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0