kvällssammanfattning

Nu har jag stalkat färdigt för idag kväll natt. Hans bilder och blogg fyllde min kväll med måttligt nöje. Han är välskriven i sina texter. Bra att han har valt utbildning efter något han kan och är bra på. Hade kanske varit kul att lämna en liten kommentar vid någon av inläggen, men det funkade inte sålänge man inte var inloggad och det orkade jag inte ordna med. Troligtvis lär han väl heller aldrig se det här inlägget, men om han råkar förbi så har jag åtminstone skrivit ner lite av mina tyckanden.

Frågan är bara vad jag ska hitta på med min utbildning och allt. Har en tenta på gamla kurserna som jag egentligen skulle kunna skriva innan sommaren om jag vill. Och egentligen borde jag försöka med det, även om den delkursen är svintråkig, men blir den godkänd får jag trots det ihop trettio högskolepoäng, och dom skulle verkligen inte sitta helt fel. Men hur blir det med nya utbildningen, vill jag med den alls längre?

Har lyssnat på musik hela kvällen. Samma lista blev efter gallrandet väldigt tjatig, eftersom efter varje borttagen låt blev det en ny shuffling, vilket i sin tur ledde till att man fick höra samma låtar ett tjogtal gånger till. Och resterande listor hade inte mycket bra musik att erbjuda. Hade tydligen en svårmatchad sinnesstämning ikväll.

Men men, nu får det vara färdig svamlat för idag kväll natt.
Får se hur och var och när det blir av morgondagen, borde kanske kollas upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0