februari mars skiftet

Februaris sista dagar var inte så händelserika, sålde lite biljetter i Studentcentrum och var på km-möte. Första dagarna i mars var däremot fullspäckade. Jobbade på Kårhuset en av dagarna. Föreställning i tre dagar, förberedelser inför lördagens Jubileumssittning i Globen. Långklänning och lockigt hår riktigt, med halsband, medalj och band. Stod i baren till och från hela tiden så kanske inte så konstigt att jag fortfarande sitter kvar och äter tårta när alla andra börjar duka bort stolar och bord. Kom i säng klockan nio på söndags morgonen.

Veckan därpå. Måndag blev film och seriedag. Tisdag träning. Onsdag km-möte och därefter vidare till Bryggan för att senare på kvällen inta Strömpis för första gången denna termin. Torsdag hämtade ut mitt paket och sen stressade jag vidare till föreställningsförberedelserna som jag har stor vikt i. Fredagens föreställning filmades förhoppningsvis framgångsrikt. Därefter blev det Bryggan och vidare till en kompis på efterfest, hemma och nedkrupen i sängen runt fem am. Lördag fixade vi inför kvällens stundande sluttjuts-mellanstadiediscokvällssittning och gick därefter vidare till aulan och förberedelserna för framtida föreställning, som även var den sista för nu. Tänk att tiden gått så snabbt. Busigheterna var roliga, men några var inte alltför snälla då det försämrade fortsatta handlingens utlopp. Kvällens festivitet var underbart kul och gick inte och la mig förrän åtta på söndags morgonen.

Vecka elva började jag på riktigt använda min nya mobiltelefon och sydde ett fint mobilfodral till den. Årets första grillning hos och med ett par kompisar som följde med spelkväll. Onsdagen blev det spontan Bryggan besök, vidare mot stan och hamnade på liquid, som blev pitchers som blev random efterfest. Hemma runt tre. Torsdag jobbade jag på Kårhuset hela dagen och sen vidare på träning. Riktigt roliga träningspass den här veckan, det märks att jag blivit betydligt bättre.

Och nu har jag kommit fram till nutid igen. Ikväll blir det troligtvis St. Patricks Day på Bryggan och förhoppningsvis Publicum också. Har en kompis på bobesök den här helgen, samt så håller jag på att bakar bröd, vilket jag ska gå iväg att baka ut just nu i denna stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0