slutet och början

Blev ett försök till spontanvolley där på torsdagen, men solklar, molnfri himmel behöver inte alltid betyda torra fina varma volleybollsandplaner att spela på, snarare ganska leriga, fast det igen kan bero på det störtregnandet som hade varat två dagar före denna kväll. Men vi försökte, och det blev något halvspelande iaf. Väl hemma runt sju, lagom till middagen som redan var tidsbestämd. Där på kvällen började jag titta på en ny serie (från 2006-2010), återkommer med ett skönt citat därifrån senare.

Fredagen var det igen jobb men annorlundare kvällsaktivitet, blev nämligen Pub Bastun med uppträdande av en svensk kvinnlig artist: Syster Sol, rätt skön musik och man blev nästan att lysa som en sol när hon uppträdde då hon hade så mycket energi.

Första juli klippte vi gräset runt körbron och ladugården. Riktigt snyggt blev det. Annars har det inte gjorts så mycket. Sydde lite kläder igår och var på promenad idag. Skönt med lediga dagar så här mitt i allt, även om det nog blir rätt kolligt med dagarna, men det var tydligen ett "sommarfenomen", att blanda ihop dagarna alltså, läste jag från en kompis' blogg.

Idag hörde jag på radion, där pratades det om att det gjorts en svensk undersökning om vilken som var den romantiskaste filmkyssen. Ämnet kom på tal då det uppenbarligen är internationella kyssdagen idag, vad nu det betyder? Gissa vilken som vann? Knappast den som först kommer upp i era tankar när jag nämner det här, men det var tydligen Lady & Lufsen.

Åter till seriecitatet, som för övrigt är från S01E02.
"no I didn't loose it, it's just somewhere that I don't know about"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0