städandet

gick snabbt och enkelt tack vare omflyttande av de få saker vi har stående på golvet. Städade till och med korridoren för den började se för hemsk ut, fast det var lite små obekvämt att gå hukad för att kunna städa där pga att nilfisken är trasig och ingen vill komma och reparera den åt oss, trots att jag mailat om det twice. Lite jobbigt å hälla ut svabbvattnet eftersom det var stopp i tvättstuge handfatet så hällde ut det istället, men då lossnade förstås handtaget till den fina svabbhinken.

Så nu måste den känna sig oerhört välkommen,
men frågan är hur den gillar allt detta regn?

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att du massgenomgår bloggen, sånt orkar inte jag :P Skip-boo:t är inte mitt, det är Vickys, men vad jag vet har hon det i Örebro :D

2011-10-18 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0