spelandets kväll

Spontant oplanerat helmatchande sker inte så ofta, jag menar jag matchade till och med med colaburkarna.
Snyggare än så kan det nog inte bli. Kändes lite kul när jag insåg matchandet med kläderna och allt.

Spelkvällen hemma hos oss blev riktigt kul till slut, när vi väl kom igång. Det spelades lite andra spel än vanligt: Rappakalja, Partners (ett fia-liknande spel), och två partier SpankTheMonkey som var längesen sist.

Till middag lagades det en seriösare version av pasta carbonara med både lök och lite mjölk. Riktigt lyckat.
Efterrättens kladdkaka blev dessvärre inte lika lyckad, fast rullandet av gårdagens coccosbollar blev fint.

Dessvärre två var att det inte blev något simmande.
Även fastän jag satt och var sugen på att fara i typ fem timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0