sådärja

Nu har jag gjort en kategori till som jag ett tag funderat på att skapa. Den kommer dock inte bli så renodlad som de andra kategorierna är, fast sen och andra sidan är det väl bara den ena som verkligen är det den heter. Den andra är rätt blandad, ibland musikklipp, ibland musiktext, ibland musiklänk, ibland musiksnack, men den handlar i mestadel om musik i en eller annan form. Den här tredje nya kommer nog vara lite blandad, men med minst ett stycke som passar in i kategorirubriken.

Ikväll får vi se vad det blir av allt. Har anmält mig till singstarturneringen, dessvärre krockar den ju nu med två kompisars "hejdå-utflyttning-långt-bort-flyttande"-fest. Fast två timmar är väl kanske inte så långt, men man har liksom vant sig att se dom omkring ibland.

Ska försöka kontrollera mina beroenden lite bättre. Har blivit för mycket facebook nu senaste, och trots att jag hade som plan att minska på det med start från idag är jag ändå på väg dit efter detta klart skrivits har. Kanske ska satsa på att bli blogg beroende istället? Bra plan att planera in ett beroende, eller? Ska åtminstone försöka förhindra och förminska mina tankar på det.

Nu ska jag se om det går att sortera in de gamla inläggen som berörs av min nya kategori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0