lyssnande

till "gammal nostalgi musik". Rätt soft, men störande att det internetbaseradeprogramhemsidan som jag använder har remixes med samma namn som originalen. En låt som jag köat fick jag testa igenom tre eller fyra låtar förrän jag hittade rätt version. Kalla mig tråkig, men original är oftast bäst. När jag vill höra en speciell låt/artist så söker jag inte efter crappiga remixes. Så det så!

Annars en helt bra softisch söndag. Träning senare och sen bastu för de som är intresserade och vill vara med. Vem vet, vi kanske ses i bastun ikväll? Ni är alla hjärtligt välkomna!

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med, original är oftast bäst!



Ska du plugga något i skolan i nästa vecka förresten? Har en hemtenta så borde ta mig till skolan för att få något gjort, tänkte om du ville samplugga?



2011-10-23 @ 17:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0