koppar som inte var koppar utan koppar

Det var alltså inte koppar koppar, utan koppar, Cu, ämnet tydligen. Hade nog varit ganska absurd stöld annars, fast å andra sidan var det precis det det blev. Jag menar hur ofta hör man om ett gäng som stulit ett kyrkotak? Fast å andra sidan igen, visste inte ens att de var gjorda av koppar.

Än en gång funderar jag på att fara. Borde verkligen bege mig iväg med det, som jag egentligen borde, och hade kunnat, fixa fram redan för tre fyra år sedan. Vad det hade hjälpt mig med vet jag inte, men antagligen gett rösträtt.

Hur kommer det sig att jag är hes i halsen idag? Var det verkligen så att jag höjde min röst så mycket för att prata med dom som inte lyssnade? Tyckte inte det var jag som var högljuddast igår, eller? Fast kan igen bero på sjungandet, för tyckte nog det blev mer än vad det vanligen blivit här senaste tiden, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0