inte substantivet utan verbet

Idag tog jag åtminstone tag i en sak som jag har funderat på att göra ett tag, nämligen skriva en innehållsförteckning för min hk-pärm sen högstadiet. Har dock en kvar, men man kan inte göra allt roligt på en gång. Det som förvånade mig när jag bläddrade i pärmen var hur många gånger som sammansatta ord stod särskrivna. Borde inte lärare kunna skriva rätt, även om dom kanske bara är lärare i matlagning?

Idag är en sån där seg dag känner jag. Lite ledsen för att jag missar träningen och istället borde ha varit på simning i flera timmar istället för att förbränna det jag åt igår. Men som vanligt när jag skriver om det så blir det inte, plus att det ändå börjar bli för sent att fara på det nu. Synd att det som det krockar med inte var imorgon istället.

Men men så kan
det bli ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0