härigt och därigt

Nu har man pratat med hemom ett tag. Alltid lika trevligt att veta att dom lever och har det bra där borta på vår underbara lilla ö. Verkar inte som det var något speciellt på gång mer än att det började bli kallare väder där, och det är ju likaså här.

Visste inte att det skulle bli så här svårt att hitta en eller två som ville följa med mig till Västerås. Varför valde jag ens den staden? Hade ju faktiskt varit en poäng och valt Stockholm för att det är lite större och att jag känner åtminstone några som bor där, iofs verkade dom jag hört med därifrån också vara upptagna på annat håll.

Så vi får väl helt enkelt avvakta och se hur det går med sällskapsresandet.

Kommentarer
Postat av: DR

- Hoppas du hittar någon! Kram!

2011-10-27 @ 00:50:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0