söndag sjätte november

Idag har jag inte suttit vid datorn alls. Hur lyckas du då skriva det här inlägget, undrar ni säkert nu. Kan berätta att jag lite fuskat och tillbakadaterat inlägget, ni vet med hjälp av den lilla kalendern till höger om rubriken, datuminställda inlägg? Dessutom har det faktiskt inte blivit så mycket dator alls under helgen. Bra och trevligt med underbart besök.

Denna helg har kommit och gått som så många andra helger. Denna har medfört två konversationer som har rensat ut mina aggressioner lite. Den ena helt anonym som jag trots det hängde med i, så gott som helt, förutom de där extra parterna. Samt en vanlig en med en volleykompis, där vi tog upp allt möjligt kring volleyboll, och lärde varandra lite nya saker. Riktigt trevligt att bara stå och struntprata en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0