sjuttonde ^^,

tänk vad tiden har gått snabbt, kändes som november började just, men nu nästa vecka är det redan första advent. en kompis har nedräkning på sin bloggsida och där står det att det bara är trettiosju dagar kvar till jul. det är ju nästan ingen tid alls. hur ska man hinna med allt med skola och tenta och spex och träning och allt annat som man behöver hinna med?

synd att senaste helgen var så rolig att man drog med sig en hemsk förkylning med halsont hem. den kunde jag gärna ha varit utan. hur ska jag nu kunna träna?
jag som vill träna mer än något annat just nu.

fick för mig att kolla upp om det finns som ky-utbildning. det var ju så kul härom dagen. och det här som är nu funkar inte riktigt för mig, eller är det jag som inte försöker ordentligt?


Kommentarer
Postat av: Nidia

Stackare! Krya på dig! Och förlåt att jag är så dålig på att "svara" på dina kommentarer. Det löste sig med snälla farbrorn och sådär, fast det kanske du såg.. Jag saknar dig och tycker att vi måste ses snart och försöka baka eller laga mat och gå ut på strömpis! Kraaam!

2011-11-18 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0