senaste veckan

veckan har gått snabbt fast ändå inte.
morgonlektioner har faktiskt varit riktigt nice,
förutom idag då man slutade tio och skulle på labb till tretton.
usch vilket äckligt resultat jag fick, säger då bara det: pengar är smutsigt.
borde dock ha tvättat händerna typ tre gånger efteråt för att få ett mer "rätt resultat".

inte allt för pepp inför helgen.
får se vad det blir av allt med det hela.
bör kolla det jag kolla skulle och sen ringa ett samtal.

synd bara att det ikväll krockar med dagens träning.
fast kanske lika bra ändå då jag börjar känna mig krasslig.


Kommentarer
Postat av: Mia

Så du har också känt dig krasslig? :S Bättre nu?

2011-11-16 @ 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0