annat bloggande

Tänka sig att jag har redan skrivit ett hyggligt avancerat inlägg idag. Tyckte faktiskt det blev rätt bra, lite synd bara att det blev ett (eller kanske) två för många enter före slutklämmen. Hittade dock ingenstans att korrigera det så det fick förbli som det blev. Intresserade av att läsa det andra inlägget jag skrivit? Kika in på den här sidan då. Här kan man läsa tidigare inlägg av olika författare och få sig en informativ, skojig eller bara varierad läsning. Hoppas ni finner den bloggen läsvärd!

Planerna för dagen har inte blivit så mycket av ännu. Skönt att lyssna på lite bakgrundsmusik av eget val. Ska bli skönt med ytterligare en träning idag med förhoppningsvis awesome passningsspel. Innan dess ska jag hinna iväg på ytterligare ett spexmöte.

Insåg att dagens skrivande tagit längre tid än planerat, vilket innebär att jag måste börja röra på påkarna för att få i mig något mer i matväg innan jag måste skynda iväg. För att inte tala om lagandet av maten. Får se vad det blir.

Ikväll efter träningen sen får man trevligt besök.
Var längesen någon kom över så här spontant halvplanerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0