vem vare som kasta

ner en massa snö, kändes det värt vräka ner en massa vitt nu, mitt i finaste vårveckan som varit? Värsta vidriga vaknandet väntade vid frukostbordet, förfärligt nog så snöade det utanför, varför!?

För en vecka sen, lite mindre, hade jag tänkt skriva något vårigt i stil med:
vår vår verkar verkligen vara vid våra vardagsrumsfönster, vårigt värmande väder
.

Nu känns det mera som: vår vår verkar vilja vara vinter.
Sorgligt men sant.

Idag började hyggligt tidigt, med en fruktansvärd överraskning (som sagt var vår vår vinter). Hur kunde detta hända? Det som har varit varmt vårigt väder väldigt länge nu. Jag som skulle cykla in till stan på arbetsintervju. Inte för att det egentligen hindrade mig så mycket då jag valde att cykla i alla fall. Väl inne i stan på det stället där jag trodde det var visade det sig vara fel ställe, kändes jättedumt och svettigt efter en obekväm cykeltur in till stan på de bitvis halvplogade vägarna. Skulle tydligen ha svängt höger istället för vänster vid den där korsningen.

Lite jobbigt dock att det där presentkortet jag vunnit var vinst i annan stad och värt massor av pengar på gymmet där och alla gruppträningar ingick. Kände bara att det var lite synd att man inte bodde där då dom tydligen hade aerobics och zumba.

Väldigt vintervit vår.

Kommentarer
Postat av: Mia

Sv: Det var Camilla på besök!



Haha, så himla bra rubrik :D Jag undrar också vad som hände, vill ha vår! :(



Du kan ju sälja kortet och joina mig på träningen? :D

2011-03-21 @ 17:08:07
URL: http://somenstrand.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha men det var ju en kille vid depåstoppet :P Jag tycker det brukar vara olika det där, hur de säger det.



Nja, allt rätt förutom att när det hände stod vi vid busshållsplatsen, så hade allt framför oss på vägen om man säger så.



Den här yoghurten med ananas blev inte det faktiskt, men det kan bero på att jag åt upp hela samtidigt haha.

2011-03-23 @ 15:37:52
Postat av: Mia

Ja alltså, Chuck kan jag slötitta på om det inte finns något annat, Ugly Betty var bra, men inte den/de sista säsongerna. Dexter har jag följt slaviskt, men vet inte om jag skulle kolla om serien om jag hade den på box då jag sett allt.

2011-03-23 @ 18:39:33
URL: http://somenstrand.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hade i valnötter och honung också, supergott!

2011-03-30 @ 22:25:09
URL: http://somenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0