tydligen

är jag inge bra på å gå å lägga mig. skulle kolla fb lite snabbt och så hittade jag en komips där som jag inte träffar så ofta och kände för att prata med henne, och mitt i allt var klockan rätt mkt. hade inte tänkt mig prata så mkt. sen mitt i dyker en annan kompis upp som jag träffar lite nu och då iaf. första kompisen gick och sova och den andre kompisen addade mig på msn och nu sitter jag där.

min pojkvän vill börja gå sova nu så nu tänkte jag att jag kanske på riktigt den här gången faktiskt skulle gå och sova. börjar ju snart bli dags att gå upp istället. haha. bra att man inte helt svänger omkring på dygnet tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vaa, varför öppnade ni inte adventskalandern för?



Nix, ingen jag känner är med i BB, men en stand up-komiker jag känner igen är med.



Jag gör tvärtom med trailers, kollar nästan alltid på dem först, även fast de ibland visar för mkt av filmerna.

2011-02-22 @ 09:26:46
Postat av: Sandra

Svar: Det är som maräng ungefär. Lite mjukare.

Det röda är ingen smak, det är karamellfärg.

2011-02-22 @ 18:14:29
URL: http://sandrah91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0