kändes lite onödigt

att starta datorn bara för att stänga av den, men när den nu trillskas och vill stänga av sig lite hursomhelst. Pojkvännen men låt bli å logga in på msn då så du inte blir så länge, svaret lyder det kommer nog bli rätt svårt då jag var inloggad när den stängdes av. Haha. Och nu är jag antagligen fast på msn ett tag framöver, så kan det gå när man har människor som är mer vakna på natten/småtimmarna än på dagen.

Mina samtal gick som de har gått de senaste dagarna, alltså dåligt. Men imorgon ska jag till blodcentralsbussen och lämna blod kl tio femton så kommer vara uppstigen i vettig tid för ovanlighetens skull. I stort har det inte hänt så mkt idag, men vi lyckades ta oss iväg på en matshoppar- kombinerat med hämta ut hans nya telefon promenad, så vi har iaf lyckats vara utanför dörren idag, plus att vi samtidigt fick ut de två papperspåsarna fulla med tidningar.

När jvi ändå var ute och promenerade tog jag lite kort med, min kamera den här gången faktiskt, men har ännu inte kollat om dom har blivit ngt å ha, så vi får avvakta på den fronten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0