idag tänker

jag inte vara vid datorn längre än vad det tar att skriva det här inlägget. Börjar verkligen bli dags att ta tag i nästa tenta, som iofs inte är förrän femte mars men det är en av dom två rätt omfattande tentorna, och den första delen skrev jag i slutet av januari. Om de två blir godkända har jag termin ett ur världen iaf, men sannolikheten för att den första verkligen blir godkänd är inte så hög, antagligen.

Nu har jag just varit och gett blod. Det gick väl bra, men känns som att man kanske borde äta betydligt mer innan man går och lämnar blod, eller så är orsaken till att jag får ont att jag är nervös och spänner mig.

Står vid en dator vid biblioteket nu. Har inte tänkt på att de har skaffat stå datorer, men det var säkert längesen. Ska kolla några sidor så jag kan hitta fram numret till det ena jobbet som jag tänkte ringa på.

Men nu måste jag verkligen gå innan jag faller ihop.
Vilken läskig känsla det var, allt blev enormt suddigt, snacka om blodsockerfall.


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh sånt där är läskigt! Hoppas du mår bättre efter du bytt bort din matkupong :)

2011-02-23 @ 16:59:46
URL: http://somenstrand.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Hej Erika! Såg din fråga om bilderna...

Jag jobbar i Photoshop med mina bildkollage. Bilderna måste vara i samma storlek och så sätter man ihop två och sparar ner till en bild. Inte svårt om man kan Photoshop. När jag sedan lägger ut dom i bloggen så väljer jag samma storlek på bredden på alla bilder, i detta fall 500. Så går det av sig själv.

Lycka till!

Irene

2011-02-24 @ 15:59:17
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0