söndagen den elfte december

Hade nog fortsättningsvis varit och känt mig pigg om det inte varit för att den där sängen såg så inbjudande ut när jag kom hem att jag bara var tvungen att krypa ner bredvid honom en liten stund. Den lilla stunden blev nog en ganska långstund tror jag. Såg på de missade julkalenderavsnitten och åt smörgås som var så otroligt goda att vi nästan inte trodde det var sant. Skivade upp sista av julvörten med russin i (den rekommenderar jag varmt), samt gurkan och tog in ost och smör. Verkligen helt otroligt vad gott det var.

Klockan gick och jag var tvungen att skynda iväg till träningen. Var helt übersprallig och överskottsenergi som bara den, helt sjukt. Uppvärmningspassningarna gick riktigt bra och fick lite tips. Lagindelades och körde lite smashträning. Spelandet tog vid och passningarna gick bra när jag var passare. Utöver det så kändes det mest som att jag var den felande länken som gjorde att laget förlorade. Men till slut, sista matchen, lyckades mitt lag vinna. Det kändes bra. Fick värsta klagomål på mina skor bara för att dom råkade vara "lite" trasiga. Det är okey med konstruktiv kritik som hjälper mig att bli bättre spelare, men när det börjar kritiseras om hur jag väljer att klä mig då, då, har det gått för långt.

Väl hemma efter träningen sen kändes det som det skulle sitta fint med en pizza så gick och beställde två pizzor som söndagsmyskvällsmat. Satt riktigt flottigt och fint.

Korrigering:
Men hon vill ju egentligen bara väl.
Idag (läs: tisdag) hade hon t.o.m. tagit med
sig ett par extra skor åt mig. Hon är ju bara för rar.

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med, julvört är supergott! Du har dessutom fattat rätt i att den ska innehålla russin också, det har inte alla gjort :D

2011-12-15 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0