äntligen tjällossning

När det här inlägget publiceras har jag förhoppningsvis varit och skrivit tentan som verkligen måste försvinna ur världen inom snaraste då den snart utgår från systemet.
När det här inlägget publiceras är jag förhoppningsvis även i full gång med lekarna som hör overallsresorna till. Denna helg är nämligen Tjällossningshelgen i Örebro.

Gårdagen kom olika lärosätens invånare och invaderade här. Det var trevligt att se så mkt folk och liv och rörelse igen. När jag passerade förbi vid trappan såg jag att våra krokusar har börjat blomma också. Lovely. Vårt lag vann tom brännbollen och vi slapp spela med storgäddan. Synd bara att det blåste nå fruktansvärt under senare halvan av dagen. En del människor fortsätter faktisk fortfarande förundra mig.

Till dig som jag vet att läser det här önskar jag en riktigt trevlig helg,
fastän du tyvärr inte kunde närvara i vårt förträffliga evenemang denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0