trötter

nu är jag så trött att jag skulle kunna somna sittandes. tvätten är vikt. packningen får packas imorgon, orkar verkligen inte fixa med det nu. får se dock hur jag hinner med alla mina planer imorgon senast före halv två helst.

i onsdags var jag en god medborgare och var och lämnade blod. visste dock inte att det skulle kännas så mkt, och det känns faktiskt fortfarande. men det är smällar man får ta, ska kännas att man lever. det som ändå förvånade mig mest var att jag nästan slocknade så fort jag kom hem därifrån, hann äta före. det var rätt många som var störda på mig sen för det var nämligen mer eller mindre bestämt att vi skulle ha förfest hemma här före näste mans förfest. haha. men det blev nog helt bra till slut. han dök också upp en stund, alltid lika trevligt att träffa honom.

tydligen skulle vi ha efterfest efter strömpis så det kom en massa folk hit. varav två var weirda engelsktalande typer. den ena var störande påig, och den andra lagade smörgåsar av allt vi hade hemma. musiken var kass i ena rummet, dock bättre än strömpis' musik för kvällen, så vi körde egen bättre musik i andra rummet istället. jag och två schysta typer satt i sängen och snackade en massa om allt och ingenting. det var mörkt och stängt och lugnt och skönt. och så kommer mitt i allt resten av packet in till oss. vi som hade det så bra musik innan. hursomdetnublev klockan tio över sju innan folket gick, och vi kom i säng halv åtta.

gissa om man var trött idag sendå liksom. hur översätter man btw "liksom" till engelska? senare orkade jag och en kompis faktiskt iväg till öuif och träna. det var helt okey nog. men gillade nog de andra passen bättre.

lagom i oordning så där nu tycker jag.
nu i helgen blir det invasion dalarna,
får se vad resan har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmm, oj inte visste jag att det gjorde ont att ta bloprov;) hehe.. tur att man inte behöver känna dåligt samvete över att man inte lämnar då jag inte får...Hehe

2010-09-24 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0