nollningens

höjdpunkt, för många - pubrundan - har varit. Den flöt väl på helt bra nog, men kanske inte en av mina favorit aktiviteter. Kanske jag är tråkig, men jag tycker inte man måste dricka för att ha roligt. Underkvällen hjälpte jag tre fyra nollor att hitta rätt. Höjdpunkten under kvällen för min del var att jag hittade ett till dansgolv på ritz, hade ingen som helst aning om att de hade två dansgolv. Det "nya" dansgolvet var bättre till en början för där spelades det lite annan musik plus att man kunde andas där då det inte var lika fullt och även för att de luftkonditioneringssystem i stolparna, så där som det är i en del hörsalar ni vet?

Litet fail med kvällen var att vi var hungriga och gick och käkade. Sen när vi kommer tillbaks till stället där vi skulle vara säger de andra att de hade fått gratismat när de köpte ngt å dricka. Det var ju en stor liten miss. Var en liten miss kanske. Vandrade omkring mest för mig själv och tittade in på lite nya ställen som jag inte varit till. Träffade en kompis som jag inte sett på urlänge också. Det var trevligt.

Idag är det örebrodagen, och pga en opasslig tandläkartid har jag redan missat paraden från slottsparken in till stan, och de första stationsaktiviteterna. Dumma dom. Dom sa att dom skulle skicka ut en kallelse på posten, men jag har inte fått någon, och igår fick jag då istället ett påminnelsesms där det stod att jag tydligen har tandläkartid idag. Dom kunde ju ha satt den tidigt på morgonen iaf, men näej. Den ska vara mitt i dagen.

Igår var jag på märkesshopping. Tog ut fyrahundra kronor före och när jag kom hem sen hade jag ca sjuttiofem kvar. Så för mina pengar fick jag tjugo märken, men däribland var det även en sittning på hundratrettio kronor. Rätt kul med nya märken. Problemet är nu bara var man ska placera märkena. Har svår placeringsångest har jag märkt. Kanske borde man bara sy fast dom på första bästa plats, det är bara det att jag har så mkt plats på min overall.

Men men. Nu ska jag börja göra mig i ordning för dagens stundande tandläkarbesök.
Hejsansvejsan tjolahoppsan dejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0