helgen

har gått i dansandets tecken. fredag zumba och sen efter togasittningen lite dans på kåren, och därefter fortsatte dansandet på publicum. lördag efter svinphesten blev det lite dans på bärseback och sen fortsatte dansandet på publicum. blev sent båda nätterna. blev rätt upprepat där, men är kanske inte i mina tankars filosofiskaste bruk just nu. idag söndag har jag som plan att gå på aerobics träning, för att fortsätta dansandets helg.

som sagt i lördags var det svinphest som var helt mysigt. dock spårade det ut rätt friskt mot slutet eftersom det hela urartade till glassbollskrig typ. overallsfolket som blev kladdiga for å simma i kraka, och sen hem, byta till torra kläder och därefter anlända till bärseback. ovant och se teknatnnissarna utan deras overaller. hursomhelst. blev lite dans och roliga dryckesspel. då det var dags att gå började elit gymnasten dansa med mig, och så sa han något i stil med att han tyckte jag var nästan lika vig som honom. det var roligt. blev glad. han är lite charmig. fast det är nog de flesta teknatnnissarna. fast igen så finner jag rätt många charmiga. haha. bra där.

great helg har det varit. gillar att dansa,
och det har det blivit mkt av. hoppas det fortsätter.
även skönt att ha kommit igång med tränandet på riktigt igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här var det tomt av kommentarer... bäst att jag ändar på de, du är allt en riktig festprinsessa du Erika, you go girl! ;-)

2010-09-19 @ 16:37:19
Postat av: Claire

Självklart har jag en blogg, det har väll alla nu för tiden? ;) hehe

Allt bra med dig?

2010-09-19 @ 21:02:05
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yo go girl! Prinsessa! Fett!

2010-09-19 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0