dagens morgondag

intressant är ju att det stiger för varje dag som jag skriver oftare. spännande. kul. intressant. synd att ingen kommenterar bara.

mitt i allt när jag stod i disken fick jag den låten på hjärnan. kom fram till att det var längesen jag hörde den. tänkte jag skulle åtgärda saken, men det blev visst inte. allt är bättre än å ha den där andra nyhetsparodin på hjärnan.

idag har vi haft kategorileken, och lag två kom tvåa. hihi. det var vi det. när jag kom hem sen var jag trött på hur allt såg ut så började stöka omkring en massa. vårt vackra regntunga väder ger än inte så mkt energi.

nu sitter jag upptagen på flera ställen samtidigt. men fint har det blivit. diskat. tvättat. dammsugit. bara svabbandet kvar. men ngt kul ska jag ju ha i helgen också när han kommer vara på åland.

ser inte direkt framemot imorgon med föreläsning från åtta till fem. men det får väl gå, det måste gå. ska man komma ngn vart i denna värld är det
bara å bita ihop och visa att man är karl,
vilken tur att det bara är ett år kvar.
fast det nu dessvärre inte riktigt är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0