back to business

tillbaka här i örebro sen några veckor tillbaka nu. nollningen är i fullgång så tiden går undan av bara den. ätandet blir på hälft när det inte finns så mkt mat hemma och ingen som orkar eller har tid att gå och handla, eller ens har pengar. nåväl, den viktiga räkningen är betald nu iaf. får se senare hur det blir med handlandet. idag är det fullt upp lektion till fem och därefter tar nollningen vid.

igår började jag lite smått fylla i min kalender. det var faktiskt rätt kul att falla tillbaka till kalenderåldern igen. var urlängesen man använde en vanlig kalender. okey, att alla kanske har likadana, men när det kostar gratis så är det inte så konstigt, gratis är alltid gott, speciellt om man är studenter. borde kanske ha köpt den där fina som fanns på mariehamns bokhandel. blev faktiskt lite kär i den joo. hursomdetnuvar. så ska jag börja förbereda mig för att gå till lektionen nu snart. kanske äta upp den där halvkalla maten också, så att man orkar hela dagen ut. gårdagens matsituation var inte alltför god.

planen var ju nu att lägga upp den där dåliga länken som sprider sig på facebook. alltså inte dålig som skadlig, utan mer dålig som kass för det var en parodi på en nyhet. handlar om en liten tant som blev helt skärrad av att det kom in två rånare på caféet hon satt på. här följer ett direkt citat ifrån parodin, den är kanske lite kul, så ni kan ju se om ni hittar den för å kika. nog börjar man skratta efter ett tag. men jag gillar narwhales bättre för de är mkt sötare.

why did i need my coffee now?
so i start backing up, backing up,
'cause my daddy taught me well.

anyhow.
bye bye now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0