hmm nåja

vet inte riktigt om jag nu tyckte bilderna blev så bra. förstår inte hur hon alltid lyckas få sina bilder så snyggt med bildtexterna under rätt bilder, så snyggt. börjar bra redan upprepningar.

till och från vill jag ha ny avancerad telefon med tanke på hur min börjar se ut efter alla mina oförsiktighetsstrapader. dessutom skulle det vara rätt schyst med en sån telefon för då skulle jag kunna uppdatera min blogg lite när jag känner för.

jobbigt att det har blivit som ett pensionat här, ingen, typ, som har vett att gå när det börjar bi sent. nästan dags att börja ta betalt från dom som tror att dom kan stanna här hur länge dom vill. klockan närmar sig tre am och ingen, ingen, gör minstaste tecken på att resa sig för att gå hem och sova.

nu måste jag skynda iväg. bråttom bråttom. invigningsritualceremonin väntar inte.
be there or be squered.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0