här igen

kanske börjar bli fason på den här bloggaren också.

idag har det tvättats, och planen var att det skulle lagas mat någonstans i mellantiderna, men det blev visst inte. nu känner jag inte alls för att laga ngt. funderar på att gå till grannens så att jag slipper härifrån. hmm. får se vad det blir av dagens kväll. lät som det var några som kanske ville ha mig till bb, men vet inte. måst upp så tidigt imorgon.

lite förvånad ändå att han svarade på det. han är nog bra rolig han ändå. dubbelmoral till tusen, absolut. men han har ngt visst som fängslar oss, eller? haha. hursomhelst. ngt är det med honom som vi inte riktigt kan släppa.

får se vilka spår dagens kväll väljer att sluta i.

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Haha, ja jag får väl fortsätta drömma om såna karlar då :P

Jag skäms hur oteknisk jag är med datorer, men nej, jag har inte startat igång den, men den är numera laddad, haha.

2010-10-23 @ 19:17:22
Postat av: Maria

Hmm, det kanske beror på vilken Bafucin du tar? Den med mint HATAR jag smaken på :S



Nej, fb är kvar! Men det var fult av skaparen att påstå att han kom på idéen själv.



Bildtexterna är bara kursiverade, mer avancerad än så är jag inte :D



Ses imöra på push & lift :D

2010-11-03 @ 21:04:20
URL: http://somenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0