onsdag 24 november

Det som var ett litet krux med det var att min sova-över-hos-kompis skulle på jobb till storcity till nio, så blev väckt kl åtta. Gjorde väl egentligen inte så mkt. Hade hunnit sova ganska många timmar vid det laget så det var lugnt för min del. Sängen var så där lagom mjuk också. Vi tbanade oss till hållplatsen där jag skulle av och han fortsatte vidare till centralheten. Gick till butiken som var nära där min förste kompis bodde och handlade lite frukostmat och sånt jag behövde. Krånglade förstås med vågen, och sen när det var fixat så var inte kortmaskinen påslagen, så det tog ju något lång tid, men jag väntade tålmodigt på att teknologin skulle vara på min sida. Gick upp till lägenheten hans för å käkade, då vaknade dom. Drog till gamla stans tatueringsstudio där det tatuerades och provades kläder. Vidare ut till kista, som förresten har niceigaste toarummen ever, där besöket kostar gratis. Försökte hitta en hygglig salong, men billigaste var från sjuhundrafemtio så då fick det vara. Vi gick runt och funderade på mat en stund, och sen bestämde vi oss för olearys. Jisses vad mätt man blev. Bowlingen där kostade massor så vi bowlade istället i en hall i sundbyberg som kostade åtminstone lite billigare. Funderade på utgång ett tag men när vi kom tillbaks till lägenheten och satte oss i soffan framför tvn insåg vi att vi höll på att somna. Skönt med två tidiga nätter av fem iaf, och bekväma kuddar är alltid nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0