fredag 26 november

Var till stan och bytte till mig det där plagget i "rätt" färg efter att jag under gårdagskvällen insåg att jag hade tolkat färgen annorlunda på internetsidan deras första gången jag sett det. Gick även via och köpte en urgullig tshirt. Sen drog vi till eyrabadet och simmade. Det var riktigt skönt att simma igen. Är sån bra träning med vattenmotstånd och sånt, plus att man inte på samma sätt märker att man blir svettig och slut.

 

Efteråt for vi och handlade, och sen hem till mig packa upp och käka lite. Planen var att gå till kåren, kvällen till ära var det 90-tals musik, så man förhands visste att det skulle bli bra musik och mkt folk pga av unisexsittningen där tidigare på kvällen samt att löningen kommit. Dock blev det aldrig kåren för oss för det kom folk till oss som vanligt. Hela efterkvällen resulterade i att vi kom i säng runt halv sju.

 

Idag, lördag 27, har det mest blivit häng här hemma. Pysslat och stökat lite så där, plockat burkar och lagat (snarare kokat) mat och sorterat sparade kapsyler i en plastpåse.


Imorgon, söndag 28, blir det besök till tybblelundshallen, nya gymnastikhallen. En kompis' kompis skulle tydligen ha friidrottstävling här. Ska bli spännande och se hur insidan till den monstruösa byggnaden ser ut.

 

en tredjedel av den jag var går hem,

för en är krossad, en är din


Kommentarer
Postat av: Mia

Meeh, ja om musik tycker man annorlunda :P



Ja, jag har märkt det på ALLA andra datorer, men jag tycker att delete ligger mycket bättre här nere :D



Ja men alltså, det är kanske lite statisk benträning, men eftersom jag hade ont i benen dagen efter så gav det säkert något. Man ska ju träna tills musklerna blir trötta haha.

Ja men jag kände mig lite ensam där som tjej och de flesta andra skulle inte med brickebacksbussen efteråt :P

2010-11-28 @ 09:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0