kom på

inatt innan jag somnade, ni vet det är rätt mkt tankar och konstigheter som snurrar den tiden, just innan man somnar. Då kom jag på att jag egentligen inte hade varit vaken så extremt länge om man bortser från klockslaget och tänker i stort. Jag menar arton timmar är väl rätt vanligt som vaken tid? Dock blev det några timmar i fel sida av dygnet men det är väl lugnt det med antar jag.

En annan sak som jag brukar muttra rätt ofta är, vad ska man med karlar till, dom är bara till besvär. Dom är bara bra att när vinternattens kyla krype sig närmare och om man skulle råka få för sig att vilja skaffa barn. Han for i torsdags och då kändes det ju rätt jobbigt med tanke på vilken tid i månaden det var, men sen lugnade det ner sig. Han kom hem idag för att vända, och då, då, slog ensamheten till. Blev ltie lessen jag som hade städat och fixat så fint och så hann han typ inte ens kolla. Kan bli ledsen för mindre alltså.

Den här helgen har varit helt bra, med många långa nattliga msn samtal. Helt underbart. Har nog lite saknat den tiden då jag ofta satt sent uppe vid datorn. Har även saknat honom lite som tydligen mitt i allt efter alla år inte ville vara kompis med mig längre appbropå ingenting liksom.

Så nu hoppas jag på ett gott slut för denna helg.
The Ultimate Volleyball Game at Campus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev nog okej med kläderna, blev ungefär vanliga kläder som i skolan men vi gick inte ut på kvällen så kändes okej:) du var tydligen väldigt effektiv senare. btw så tkr jag nog att killar är riktigt bra att ha ibland ändå:) som att byta lampor och såntdär;)

2010-05-11 @ 20:43:25
URL: http://gulletussa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0