elfte juli helgen

blev en lång helg. blev nämligen utgång både fredag och lördag och sen volleyboll till relativt sent på söndagskvällen, mitt i där fick folk för sig å springa genom vattenpridaren. det var kallt, så jag sprang bara lite halvt halvhjärtad, vilket resulterade i att jag kände mig ännu mera kladdig.

fredagenskvällsutgång blev riktigt nice. satt och snackade med två finnar hela kvällen, som sen försvann näre stängde så hann ej säga hejdå, och de tyckte förstås att det var jag som försvunnit. "mitt gäng" hade dragit ner till lilla holmen för å simma så gick dit och vände för kom på jag var hungrig. stod vid mini-rökka-kiosken utanför arken och småfrös så vare en som frågade om jag frös, och på det svarade jag jonå lite. då letade han upp en tröja åt mig som jag sen fick för att jag var så söt. han träffade jag även på arken lördagkväll sen. han och hans gäng var också från finland.

löradgen på jobb sen gick ju riktigt utmärkt och tiden flög ju bara fram, plus att vi alla blev klara en timme före vi slutade. desto värre vare på jobbet på söndagen sen dock. fram till lunch segade det sig verkligen nå fruktansvärt, men efter lunchen sen började man vakna igen.

Nu jeklar är jag på gång. Bäst å fara å sova då. Både blogg och bilddagbok uppdaterad samma dag, inte illa. Okey, kanske lite latmannamässigt att kopiera in texten direkt från bilddagboken, men tyckte det var en helt bra sammanfattning. Tar på å ligga på topp. Tiden flyger fram, och det resulterar tydligen i att jag glömmer bort vänners födelsedag. Förlåt, jag skulle ju ha smsat dig igår.

Sommaren är här på riktigt, men var är vårt regn? We really need lots and lots of rain, and evan more than that. Får verkligen vara bra för idag nu. Ska upp på jobb snart, men slutar redan tidigt idag så det ska nog gå bra. Det får vi hoppas på iaf.

Natti Natti Alla Glada Läsare


Kommentarer
Postat av: Dane

Japp, jag vet att det finns New Yorker i Sverige också....

2010-07-16 @ 07:46:24
URL: http://erunamiryene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0