ännu en dag

har gått och inte ett moln så långt ögat kan nå, inte en droppe regn på flera dagar. snart torkar vi bort på riktigt. som en herreman på jobbet sa, "inge regn mera värma så att allting dör ut istället" haha. positivast mest han i alla fall. fast kan iofs förstå att det blir rätt långtråkigt att rulla fram och tillbaka fram och tillbaka dagarna i enda.

har fallit in i rutinerna. den ena dagen är den andra lika, alla är de så lika. men imorgon skall jag återuppta mitt cyklande. vi ser väl hur det går. men inget är så häftigt längre nu efter hon sa så där.

idag har jag vaknat jobbat slutat handlat. shoppade loss riktigt galet idag, haha. mus och musmatta för nio euro, och en bikini för fjorton, som jag nu funderar om jag verkligen vill behålla, men färgen den är glad. måste dock vara riktigt solbränd för att den ska se riktigt snygg ut kan jag tro. härom dagen köpte jag även ett par riktigt snygga badshorts.

here's a picture.

bikini. mus. musplatta. badshorts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0