planen

var ju att försöka på riktigt nu igen (bra att man inte är dålig på att försöka, haha) svara på de där breven som har blivit efter, men så råkade jag ändra status och nu är jag fast. sitter och pratar med sötaste. hon är i samma sinnestillstånd som hon brukar vara när vi snackar, roligt att jag har ett sånt inflytande på henne ;) hehe.

senaste inlägget skrevs när jag satt där hemma hos random dudesen, vilket nog inte riktigt helt klart framkom i dens text. alla som var kvar (två killar, en tjej) tyckte att jag satt och skrev i en kortare oändlighet. haha. det var väldigt underhållande att skriva på ngt vis. gav en viss uppmärksamhet på ett synnerligen annorlunda sätt.

nu sitter jag och käkar päronhalvor i sockerlag,
väldigt nyttigt har jag hört. haha.

frågan är om jag någonsin kommer komma från datorn nu när han också loggade in.
vilken bild sendå ;) *stirrande* som han dock har haft sen två veckor tillbaks då tydligen.
stackars breven som nu blir så lidande igen och igen och igen.

det märkliga med det senaste inlägget är nu också upprätt. skönt är väl det.
tänk att det kan ta så lång tid innan man inser att man har ngt så bra,
så bra att det är värt att dö för. verkligen underbart är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0