nattliga funderingar, igen

vaknade kl 03:47 i natt och var helt klarvaken, så skrev ner vad som snurrade i huvudet just då. det var rätt mkt olika saker som inte hade nåt med det andra att göra. allt efter att jag väckts av den märkliga drömmen.

I don't know what it is,
that makes me feel like this,
I don't know who you are,
but you must be some kind of superstar.

I can't get to sleep, I think about the invitation.
(not really, but some kind of o-word, anyway)

Seems like that I'm not meant to fall asleep, or at least try to go to sleep before midnight.
The other (day) I did that too, and same thing happened (than the) last time too.
I woke up in the middle of the night, last time at five am, this time at 3:45 am. Why?

I can't stop thinking about it, I can't stop miss it, I can't stop wondering if, "if, if is good".
I really miss hanging with you, 'cause with you nothing was complicated.
I felt so happy,
I felt so free.




Nu så här i dagsljus och dagstankar ser jag hur fel en del saker blivit. Haha. Som till exempel ngt annat o-ord, fast ordet börjar på i. Haha. Bra där. Fast jag tänkte faktiskt på det där ordet som det skulle vara, men i min sinnesförvirring så försvann det igen, men tydligen har jag fortfarande svårt att uttala det där ordet. Det som jag har kommit fram till, jag drömmer och tänker ofta på engelska, varför gör jag det mån tro? Hmm.
Jag som tänkte bli en duktig bloggerska och skriva vettiga och sammanhängande texter ofta, det gåt väl så där alltså. Kom fram till att min lunarbloggsida hade väldigt fina uppdateringar, och mkt vettiga också för den delen. Märkligt tycker jag, att en sida som jag så gått som aldrig är inne på har så braiga uppdateringar.

Men men,
så kan det vara ibland,
tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0