fail at being

mest iaf. ibland kan man undra vad man gör på en väg. gårdagen blev en lång dag med många failsomeiga inslag. det roligaste var dialogen jag hade med honom
  • kom in så du inte blir helt blöt
  • äsch det torkar, svarade jag
  • ja, men det tar så lång tid för kvinnfolk å torka när de har blivit fuktiga.
hahaa. mest lol iaf. nu är det för gårdagen betalt också. och helgens nöjesäventyr bokat med för den delen. därefter blev det en sväng och hälsa på henne och vi spelade och hade skoj rätt länge. tills den där pojken loggade in på msn och sen tog det låååång tid och spela. men jag tror vi alla hade rätt skoj ändå även fast det mitt i allt tog betydligt mkt längre tid. men men.

igår skrev jag även ett random brev, ser om vi får ngn respons på det. hoppas på att höra ngt ifrån henne iaf, var ju så längesen. nu lyssnar jag på deprimerande sommarmusik som tydligen har hack i braiga låten. ska väl just börja bege mig ner till bussen som jag ska ta in till stan. väl där sen ska jag svara på ett brev som jag ännu inte har svarat på. den här sommaren har varit väldigt brevfattig ifrån min sida.

men titta nu passar det å skriva på msn tydligen.
vi ser väl hur det går med den saken.
hejsansvejsan nusan dåsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0