and the failsomeness continues

det verkar inte bättre nej. nu har jag iaf till slut lyckats ta mig in till stan. att komma in till två gick inte så särskilt bra nej, för bussen var ännu tidigare än vad jag var, hade ju till och med minuter till godo, men inte tillräckligt många, tydligen. nästa buss hade ännu bråttomare så jag hann inte med anslutningsbussen från stan, och inte hade han tid att vänta tills jag kom in. blev ledsen iu ögat.

dagen började ananrs relativt bra. jag fortsatte läsa dagboksanteckningarna ifrån när vi var till mexico, men fick inte lika starka flashback memories som andra diverse texter brukar kunna ge mig. efter det gick jag ner och tvättade håret och klädde sen på mig min kjol som klänning, var rätt skönt i dagens hetta. betalade räkningen, och sen blev jag som vanligt fast vid datorn en liten stund förlänge kanske. min datorerande era börjar komma tillbaka verkar det som.

bogserande bärgare blev bogserad by bärgningsbilen.
det gick nästan å ha bara ben, men lite fusk blev det kanske.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0