drömmar

Igår lyckades jag med ngt så avancerat som att få kycklingen att smaka som grönsakssoppa med ris till. Det är inte alla som grejar det. Fast nog blev det väl riktigt gott ändå, om ändock lite starkt. Före jag började med maten så lagade jag fruktsallad som jag nu sitter och äter, och den smakar faktiskt fruktsallad också.

 

Efter middagen sen blev det iväg till strömpis en sväng för att dansa loss, dessvärre hade dom inte fritt inträde före tio, vilket jag trodde att dom alltid hade, istället öppnade dom först kl tio och hade sextio kronor inträde hela kvällen, vad det verkade som. Haha, kändes lite dumt att komma dit redan kl tio för då vare verkligen ödsligt där, och inte öppnade dom övervåningen heller. Dock var hoppborgen väldigt skojsig och ordnade nya fina blåmärken och skrapsår, armbågarna är lite små ömma idag, för att inte tal om mitt ovanför knät märke, det kändes av när det gicks i trappor idag.

 

Jag har gått och tänkt på att jag velat skriva det här inlägget så länge att nu vet jag inte längre vad det var jag ville skriva. Det hade ngnt med mina drömmar att göra som jag inte alls blir klok på längre. Att jag tytt en av drömmarna på ett sätt, men att det kanske egentligen hade varit lämpligare att tolka den tvärtemot. Mina lappar hjälper sällan min tolkning särskilt mkt, gör oftast bara så de blir mer märkliga.

 

Härom natten lät det något likt det här i mitt huvud, i stort inspirerat av ngn låt, men ändå så annorlunda, bättre och mer filosofiskt på ngt vis, men det gör det väl näsan alltid. Fast det är ju inte alltid så klart i huvudet klockan halv två på natten när det är tjugotre grader i sovrummet. Tankar och undermedvetenheter blandades och det ledde till en enda stor röra som resulterade i ngt som till en viss del påminner om uppbyggnaden av en sång.

 

We had our time,

we had our chance

But it's too late now

there's no second chance


We're over,

we're through

So why can't I stop

thinking of you?

Well I know it's though,

it should be enough

But I can't help it, it's true,

maybe I'm not quite over you


These dreams I can't help,

you keep appearing and I don't know why,

maybe it's really time to finally say goodbye?


We had our time, we had our glory,

we might yet to have a second story


Kommentarer
Postat av: Nidia

miss you! <3

2010-04-15 @ 23:35:56
Postat av: Before29

hej=)



Jo det är örebro strömpis!

2010-04-16 @ 11:15:01
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

SV: tack.. jo vi täntke göra sönder den för att det kan bli riktigt grymt, har sett ett antal snygga sönderrivna t-shirtar..dom är ju inne nu :D

2010-04-17 @ 18:54:44
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Before29

hehe vilket sammanträffande då, jo strömpan är bra, speciellt nu när man kan vara ute. Men övervåningen är väl alltid öppen lördagar, iaf de gånger ja vart där hehe ;)

2010-04-19 @ 14:28:43
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0