märkligaste drömmen ever

Natten till idags dröm var helmärklig.
Drömde om honom, av alla möjliga människor, varför just honom? Inte bara att det var konstigt att jag drömde om honom, någon som jag aldrig varit bekant eller ngt med, utan det var också en väldigt märklig handling. Vi hade värsta våldsamma slagsmålet, och jag som vanligtvis aldrig ens brukar slåss. Efter ett tags slagsmål frågade jag honom varför vi slåss. Och då svarade han att han tyckte det var dåligt av mig att alltid bara fråga såna saker hela tiden, aldrig ngt basiskt och grundläggande för ens välbefinnande, som "hur mår du, hur är det fatt?". När han sa så slog det mig att hela drömmen kunde även kopplas till en annan person.
Det slog mig förstås inte då jag drömde, även fast det nu var så som det lät.

Kommentarer
Postat av: Eeva

usch låter jobbit, vem var det du drömde om :S

jag har oxå en gång drömt om en typ som jag inte haft närmare bekantskap med alls, nästan hatade personen och jag hade en ljuvig dröm om honom, sen nästa dag, träffade jag personen irl å då hade jag inte sett han på flera år typ :P

2009-11-16 @ 17:52:13
URL: http://eeva.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0