tänkte mest bara

uppdatera för syns skull. nu sitter jag här. klockan är mkt. borde sova. måste upp imorgon bitti-tidigt. ska på fadderläger den här helgen (lördag 7.30 samling vid skolan, hemma igen söndag runt 18.30). ska bli kul. alltid skönt att komma bort en stund. så ni förstår att jag egentligen inte har tid att skriva det här.

idag, alltså fredag 15.5, har varit en bra och solig dag. har varit på matpromenad med två kompisar, varav den ena tyckte "jag har orienterat idag så jag kan inte bära ngnt" -haha- hjälpte även till med köttfärslagandet, duschat, varit på liten fest, vikt tvätt (och tidigare tvättat också förstås), och nu har jag just packat och lagat smör, men det blev nog inte allt för jekla bra den här gången nej. så har hunnit med en hel dag, haha, fast jag menade en hel del.

dagens fest var så där helt lagom. gick ut cirka halv tio och kom hem runt tolv. helt perfekt och lagom länge. var ju aldrig riktigt ut utan bara till en granne längre bort på gatan. "jag har adlrig"-leken är ganska intressant egentligen, och rätt roligt att se vad folk kommer på för tokigheter att säga. man lär sig mkt om sina medmänniskor. en del saker kommer fram som man inte hade ngn aning om, och andra saker är bara intressanta att se. klädseln var tydligen bra idag, igår dög den inte. jag måste verkligen stå på mig mer vid min sak då jag vet vad jag vill. hennes klänning och skor var riktigt snygga. gillade färgen på klänningen extremt mkt.

med denna mening får det vara nog för idag. ville väl mest bara uppdatera och säga att jag kommer inte synas till så mkt under helgen, men kommer antagligen med en lägeruppdatering senare i veckan.
sweet dreams are made of this,
how am I to disagree?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0