som vanligt glömmer jag alltid rubriken...

Haha, tyckte det här lät lite kul.

Scan Hot Dogs är en svensk klassiker med 44 år på nacken. Hot Dogs är en av våra mest uppskattade korvar av alla barn mellan 1-99 år. Barnkull efter barnkull tilltalas av den milda smaken, en behaglig konsistens och storlek. Att korven dessutom är skinnfri och fri från många allergena ämnen såsom gluten och laktos uppskattar många.

Inte var dag man hör om barn som är 99 år. Haha. Hittade den via hennes blogg där hon tyckte att här är en länk till dit där jag jobbar så kan ni se lite hur det går till där jag jobbar och vad jag har för utsikt varje dag på jobbet.

Annars händer det inte så mycket. Tror det börjar bli någon ordning med allt här, men vet ännu inte. Det beror på vad idag handlar om. Måste se till att jag passar tiden för mötet som börjar kl fem. Det är viktigt för idag ska vi prova ut tröjor. Skulle nog egentligen behöva duscha innan tröj provningen, men det får väl gå ändå. Har iaf rent hår. Verkligen fuktansvärt skönt att ha rent hår igen. Det känns så lätt och ljust och friskt. Topparna är väl dock lite i slitnaste laget kanske, borde försöka göra något åt det men får se hur det blir med det.

De här två låtarna känns väldigt mycket valborgshelg och väldigt mycket volleybollspel. Det har egentligen ingenting med saken att göra, men kanske det är så för att första gången jag hörde dom var under dessa tidpunkter.

Den ena är en singel och sökande låt, och den andra handlar om absolut ingenting. Haha, men den är partyglad hoppig.

Nej, men nu ska man väl börja fara då
så att man hinner tillbaks till sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0