nu gör jag så där igen

postar ett och börjar direkt skriva ett annat. nu skall jag vara lite ego och citera mig själv. "sitter å filurar lite på min blogg. blir ett sånt därnt långt nördigt jobbigt inlägg som vanligt. fast jag först hade för avsikt att det skulle bli ett kort snyggt inlägg" jag till en kompis på msn om mitt förra inlägg. så kan det gå.

det som också var lite intressant att komma fram till var att många av mina inlägg var kort och koncist skrivna. blev nästan lite förvånad över hur välskrivna det var. visst, bara för att det är korta behöver det inte betyda att de är välskrivna.

nu ska jag testa en ny sak. ska se om det går att länka till ett ljudklipp istället för att infoga det. tänk vad enkelt och snyggt det skulle vara att bara förvandla ett ord till en länk. fast sen igen tyckte jag nog att mitt senaste ljudklipp blev ganska snyggt med den där lila ramen. tror att youtuben har ändrat lite med sina inbäddningsinställningar. alltid roligt med långa krångliga ord.

nog pratat för den här gången. här kommer ljudklippet och så ser vi väl om det funkar.
Just keep trading passion for glory

Kommentarer
Postat av: P O U L I N E ✿

Sv: Hehe, nej jag har inte samma storlek som när jag var liten. Men det vart stretchtyg, och dessutom använde jag aldrig dem när jag var liten . Kram

2009-03-16 @ 18:15:53
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, de går ju bra för dig, å inspiration å skriva har du också, good good kraamis

2009-03-16 @ 19:55:43
Postat av: BJERNHAGEN

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!

2009-03-17 @ 19:57:31
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0