en liten miss

det var tydligen ett musikklipp som jag hade missat å lägga upp. trodde faktiskt jag hade lagt upp det där bland resten av nickelback inläggen. så skickar in det i det här inlägget istället.



anledningen till att klippet fick den här färgen på sin kant var för att jag tyckte den såg mest gräslig ut. fast den var ändå lite fin på ngt vis.

vi får se kanske att jag senare ngng vågar lägga upp det som jag filmade på Dia Psalma konserten Åland på dinos härom helgen (lördag 21.03.2009). det som är lite med dom är att jag stod och sjöng och hoppade samtidigt som jag spelade in så stundtals kan man höra min fina sångröst bryta igenom. ska försöka skriva en mer detaljerad uppdatering om vad som hände på åland också, men får se hur det blir med det. borde ju åtminstone berätta som hastigast vad som hände i stora detaljrika drag. hmm.

övrigt: tentan gick väl njae. senare kommer en kompis över och hälsar på. ska bli kul och träffa henne igen för det var urlänge sen sist jag såg henne, så länge att jag knappt minns när det var. tror faktiskt inte jag har sett henne sen julen då vi spelade lite carccasonne (hur det nu stavas nu igen) senast, kan det vara så länge sen sist?

nu måste jag gå och äta och köpa böcker innan jag helt kollapsar.
h e j s v e j s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0