en fjärde sak

som jag egentligen hade tänkt ha med i förra inlägget var det här annorlunda klippet. anledningen till att det inte fick vara med var att jag märkte att det blev så långt ändå och det hade ingenting med det här att göra.



för övrigt händer det som sagt inte så mkt även fast det är helg och det är meningen att man ska vara ute och härja som alla de andra studenterna. är kanske inte världens bästa universitetsstuderande, men jag försöker försöka. dessutom är jag kanske inte den som brinner så mkt för festandet. visst kan det vara kul med en schyst fest ibland det säger jag inte emot. jag menar den här veckan kände jag för att gå ut på onsdagen men det blev inte. på torsdagen kände jag också lite för det men det blev inte heller. tänkte då måste man ju sticka ut på fredagen men då kände jag inte alls för det. allt detta är alltså lika med att jag nog inte egentligen är ngn festis.

för övrigt två så åt vi ngt så delikat som nudelwok med falukorv och grönsaker igår.

för övrigt tre blir det väl å se på melodifestivalen final ikväll, även fast det inte egentligen är några låtar där som egentligen är värda å lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0