det var ngnt

som jag funderade på att skriva här. Hmm. Det bevisar iaf en sak, och det är att jag visst går omkring och funderar på vad jag ska skriva innan jag gör det. Jag tror att mina inlägg har blivit "lite mer tråkiga". Mer konkreta och inte lika mkt indirektheter. Gillar fria formuleringar, och passiv form, för att inte tala om indirekta meningar som ingen (knappt ens jag) förstår ngnt av. Att svänga med språket och omformulera ord är ngnt som är rätt kul och det kan även få en att framstå som smart. Okey, nu låter jag visst som värsta nörden, men det är tydligen sådan jag är.

Idag har jag inte gjort så mkt. Var till tandläkaren och det tod lång tid, och efter det handlades det när butiken ändå var så nära. Det jag tror jag funderade på å skriva var antagligen det om kepsen. Jag vet att han med kepsen antagligen inte kommer läsa det här ändå, men kände ändå att jag ville förtydliga. Han tror att hon snodde hans keps, men egentligen var det en annan han som lånade hans keps, och den blev sen kvar i min bil när han andra han gick av. Det jag vill säga med den här förklaringen är att hon inte tog hans keps, vilket han verkar tro.
För övrigt så äger jag ingen egen bil, men fick ju äran att låna värsta nya bilen. Det kändes stort. Det betydde att han litade på en. Men det blev sent. Men det var det värt för det blev ju värsta höjdar kvällen.

Nämen nu får det vara bra. Orkar inte skriva på det här inlägget mer. Ska gå och göra ngt vettigt. Hmm. Det säger jag alltid men det blir sällan ngt mer vettigt gjort. Varför är jag så lat slarvig och okoncentrerad för? För att inte tala om min bristande motivation till att inspirera mig till att ta tag i ngnt.

Men jag skulle ju gå nu. Allting är ju alltid som vanligt alltså.
Men orka skriva vidare då. Orka var ett ord som det egentligen var längesen man använde.
Ett väldigt högstadiecentrerat ord.

Vilket nördigt inlägg det blev av det här då!
Suck. Hopplös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0