det är sent

och min klocka visar på en minut före tolv. nu skriver jag bara för att skriva. ska upp tidigt imorgon för att packa det lilla som ska med hem. tog inte med så mkt hit men kommer bli desto mera på väg åt andra hållet då det är en båtresa emellan med för det mesta billigare varor än i land. dessutom har jag ngt som är ett större plus och det är att jag fått pengar och en beställning så nu vet jag vad som ska köpas också, vilket underlättar det hela lite.

borde verkligen börja bege mig i sängs då jag ska upp tidigt tidigt imorgon bitti för att hinna med morgonfärjan + att det inte kommer bli ngt packat idag. har varit här sen i onsdags och nu är första natten som jag sover här. bra statistik där. låter som att jag bara är ute och slarvar hela tiden. ett citat från helgen "hur gick det med att vila upp sig när du kom till åland?" jadni inge bra kan jag säga. det blir mer å mer att man far till åland i första hand för att träffa vännerna men detta leder allt som oftast till att man festar. detta blir ett lite halv motstridigt inlägg, eftersom jag i ett tidigare skrev att jag inte var den som festade så mkt.

har haft en underbar helg här på åland med på tok för lite sömn men det ska bli skönt att komma hem och träffa älsklingen igen. känns lite dumt när man far hemifrån så tidigt å han får fortsätta sova. det blir lite som man låser in honom när man går, eftersom dörren ska låsas. känns dock tryggt att veta att han är inlåst och i tryckt förvar. nu blev detta verkligen en avpersonifierad syftning. det var inget elakt menat även fast det kanske låter lite märkligt så menar jag det inte på det vis.

många trötta go'natt kramar. får ju sova i nästan sex timmar vilket blir rena lyxen för mig.
sov så gott alla kära läsare och alla andra med för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0