äntligen klara!

Skönt att ha en sak ur världen. Det var nästan kul å skriva det när man väl kom igång. Gillar egentlöigen att skriva å sånt, men har så svårt att komma på relevanta och framför allt intressanta frågeställningar och syften till vetenskapliga studiearbeten.

Nu blev jag så där off igen. Läste igenom min blogg lite för jag skulle kollla upp en sak, och det visade sig att det stod så där som han sa. Hmm, vilket inlägg var det nudå? Det var tydligen inlägget som hette känner. Undrar egentligen varför jag skrev så här, men antar att det var ngnt jag ville att folk skulle veta. Jag är nog bra märklig mellanåt jag jo.

Är det ngn som känner Inget Nummer? Har nämligen två missade samtal ifrån Inget Nummer. Det ena ringdes kl 08:31:00 den 13 03 2009, och det andra ringde ganska nyligen nämligen idag (16 03 2009) kl 13:57:48. Är det ngn som råkar läsa det här som känner igen klockslagen för samtalen så får Ni gärna ringa igen. Har tyvärr missat båda samtalen och det är väldigt svårt att ringa upp Inget Nummer när jag inte får numret då Ni ringer med privat nummer. Ring som sagt gärna igen och om Ni vill att jag skall kunna ringa upp får NI gärna lämna ert nummer, alltså inte ringa med privat nummer.

Vilket jobbigt stycke med en massa tjat om nummer.
På tal om mina stycken, som sagt så läste jag lite i min blogg och där hittade jag ett inlägg som hade exakt lika långt stycke ett som stycke två. Då kände jag mig ganska formateringsglad. Visste inte att det kunde bli så jämnt utan att man tänker på det. Jag lovar det var inte planerat + att jag såg det idag flera dagar efter att inlägget publicerats, så att.

Då var det helg igen då. Ska bli skönt. Inte för att den här veckan har varit särskilt arbetssam, men är ändå alltid lika skönt att få vara ledig. Kommer nog bli en otroligt seg vecka det här. Antagligen lika som helgen var. Operaartisten vann melodifestivalen för den som ville veta och inte redan visste det. Tydligen tycker det svenska folket att en person som sjunger på franska är en bra repressentant för Sverige. Det är iofs sant. Hela låten var inte på franska, men den hade inte heller ett enda ord på svenska. En bättre svensk representant som skulle kunna skickas till Moskva och verkligen representera Sverige var ju Snälla, Snälla framförd av Caroline af Ugglas med av namnet att döma adelskt påbrå. Jag säger inte att jag gillade hennes låt. Jag säger inte heller att jag inte gjorde det. Jag säger bara att hon skulle bäst representera Sverige då Sverige är vad jag vet enspråkigt svenskt, likt Åland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0